У столичному індійському готелі "Park Inn By Radisson" з'явилися перші у світі "розумні" номери.

Щасливий той, хто щасливий у себе вдома.

У столичному індійському готелі "Park Inn By Radisson" з'явилися перші у світі "розумні" номери.
3 Листопада 2017

Кімнати оснащені технологією "AmazonEcho". Остання є смарт-динаміком, що керується голосовими командами. Смарт-номери працюватимуть за технологію "KamakshiClouds", що базується на штучному інтелекті.

Про це повідомляє "Digit".

Наразі у готелі представлено тільки 6 "розумних" кімнат. Кожною з них власник здатен керувати за допомогою голосового помічника "AmazonEcho". Людина може попросити змінити рівень освітлення, увімкнути телевізор, замовити прибирання номера або їжу. Також асистент передасть на рецепцію будь-яке прохання гостя — наприклад, оформити виселення.

Смарт-номери працюють за технологією "Web RTC". Тобто, гість може з'єднати власний телефон з голосовим помічником та керувати останнім за допомогою смартфону. Зазначається, що для цього не потрібно встановлювати додаткові програми. Також телефон можна під'єднати до телевізора. Це дасть змогу прослухувати музику або переглядати відео з ресурсів "AmazonPrimeVideo", "Netflix", "YouTube" на великому екрані. У разі необхідності, телевізор може перетворитися на повноцінний комп'ютер, а смартфон — на мишку та клавіатуру.

Подібні зміни у готельному сервісі "ParkInnByRadisson" націлені на підвищення попиту серед туристів. "Ми очікуємо, що завдяки новому сервісу ефективність роботи нашого персоналу і задоволення мандрівників зросте, як мінімум, на 50%", — поділився головний менеджер "ParkInnByRadisson" Саурав Дута.

Зараз "розумні" номери проходять етап тестування. У разі успішних результатів "ParkInnByRadisson" додасть ще декілька смарт-кімнат.

Вартість номера за ніч наразі залишається невідомою.

Джерело: ua.newwest.media